Pursaklar Belediyesi, Dünya Diyabet Günü nedeniyle Hüma Sultan Hanım Evi'nde “Diyabette Beslenme Farkındalık ve İnsülin Direncini Dengede Tutma yöntemi” konulu seminer düzenledi. Pursaklar Belediyesi diyetisyen tarafından verilen seminerde sunun eşliğinde düzenli fiziksel aktivite, sağlıklı ve dengeli beslenme ve sağlıklı yaşam ortamlarının hayati önemine dikkat çekilerek katılımcılara detaylı bilgiler verildi. Pursaklar Belediyesi Hüma Sultan Hanım Evinde Dünya Diyabet Günü nedeniyle Hüma Sultan “Diyabette Beslenme Farkındalık ve İnsülin Direncini Dengede Tutma Yöntemi” adlı seminer kursiyerler ve ilçe kadınları yoğun katılım sağladı. ‘‘Diyabet hastalığının önüne geçmek adına Hanım Evlerimizde, eğitim semineri gerçekleştirdik’’ Diyabetin tüm dünyada hızla artış gösteren önemli bir sağlık sorunu olmaya devam ettiğini belirten Pursaklar Bele...