Elazığ belediyesi tarafından hayata geçirilecek olan başladığı Elazığ Belediyesi Geri Dönüşüm Parkı inşasında çalışmalarda sona gelindi.
Sıtkı Taşel - Elazığ
Elazığ Belediyesi’nin gelecek nesillere daha yaşanılabilir bir çevre bırakmak ve çevresel konularda farkındalık oluşturmak hedefiyle yapımına başladığı Elazığ Belediyesi Geri Dönüşüm Parkı, açılış için gün sayıyor.
YÜZDE 80’İ BİTTİ
Bu kapsamda Elazığ Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü tarafından Cumhuriyet Mahallesi içerisinde toplamda 11.812 m² alan üzerinde hayata geçirilen ve proje dâhilindeki her materyalin geri dönüşebilir malzeme kullanılarak oluşturulduğu Elazığ Belediyesi Geri Dönüşüm Parkı, %80 oranında tamamlandı.
ATIK MALZEMELERDEN YAPILMIŞ EN BÜYÜK GERİ DÖNÜŞÜM PARKI OLACAK
"Sıfır Atık Projesi" kapsamında atıkların geri dönüşümüne dikkat çekmek ve özel...