Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü'nün talimatıyla, Destek Hizmetleri Müdürlüğü tarafından tuvalet ve lavabo üretimine başlandı. 10 çift tuvalet kısa sürede tamamlanarak deprem bölgesine gönderilecek. Kahramanmaraş merkezli meydana gelen ve 10 ili etkileyen depremin ardından yaraların sarılması için tüm yurtta olduğu gibi Düzce'de de seferberlik ilan edildi. Bölgedeki ihtiyaçların giderilmesi için ilk dakikadan itibaren harekete geçen Düzce Belediyesi bir ihtiyacı daha gidermek için çalışmalara başladı. Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü'nün talimatıyla bölgenin öncelikli ihtiyaçlarından olan lavabo ve tuvaletlerin üretimine başlandı. 12 kişilik 5 ayrı ekip gece gündüz çalışacak Lavabo ve tuvaletlerin üretimi için doğrama, birleştirme, boyama, kapı montajı ve elektrik aksamlarının bağlanması için 12 kişiden oluşan 5 ayrı ekip oluşturuldu. Kadı...