Büyükşehir Belediyesi kentte bulunan 300 Tip 1 diyabet hastası çocuğa şeker ölçüm cihazı ile 7 bin sensör dağıttı.
Basın Bülteni
Büyükşehir Belediyesi Kadın ve Aile Hizmetleri Dairesi Başkanlığı öncülüğünde, İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile İl Sağlık Müdürlüğü işbirliğiyle sürdürülen proje kapsamında kent genelindeki ilkokullarda 'Tip1 Diyabet' konulu seminerler düzenlendi. Düzenlenen seminerlerle öğretmenlere diyabetli çocukların okulda geçirebilecekleri ataklar konusunda ilkyardım bilgileri verilirken kentte bulunan diyabetli çocukların ailelerine de ulaşılarak seminerlere katılımları istendi. Yapılan bilgilendirici seminerlerin ardından tespiti yapılan 300 diyabetli çocuk için Büyükşehir Belediyesi tarafından sensörlü şeker ölçüm cihazı alınarak ailelere teslim edildi. Birçok aile bugüne kadar maliyeti nedeniyle alamadığı cihazları kullanmaya başlamasıyla birlikte...