Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 6 Şubat depremlerinde fedakârlık gösteren yerli ve yabancı arama kurtarma ekiplerine verilen Devlet Üstün Fedakârlık Madalyası ve Nişanı Tevcih Töreni’ne katıldı.
Beştepe Millet Kongre ve Kültür Merkezi’nde düzenlenen törende yaptığı konuşmasına Cumhurbaşkanı Erdoğan, salondakileri selamlayarak başladı.
Kahramanmaraş ve Hatay merkezli depremlerde fedakârlık gösteren yerli ve yabancı arama kurtarma ekipleriyle Devlet Üstün Fedakârlık Madalyası Tevcih Töreni vesilesiyle bir araya gelindiğini ifade eden Cumhurbaşkanı Erdoğan, davete icabet ederek, salonda hazır bulunanların büyük bir mutluluk yaşattığını söyledi.
“GAYRETİ, FEDAKÂRLIĞI, İYİLİĞİ KARŞILIKSIZ BIRAKMAMAK BİZİM KADİM KÜLTÜRÜMÜZÜN BİR GEREĞİDİR”
Yurt dışından gelen misafirler başta olmak üzere, herkese ayrı ayrı teşekkür eden Cumhu...