M.SAİD YALÇIN-MALATYA Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Selahattin Gürkan, 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü münasebetiyle Malatya Gazeteciler Cemiyeti ve Malatya Gazeteciler ve Televizyoncular Cemiyetini ziyaret etti. İlk olarak Malatya Gazeteciler Cemiyetini ziyaret eden Başkan Gürkan, cemiyet yönetim kuruluna ve üyelerine Çalışan Gazeteciler Gününün kutlu olmasını diledi. Ziyarette, Malatya Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Vahap Güner yaptığı açıklamada, “Bugün 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü ve bu anlamlı günde her yıl olduğu gibi Büyükşehir Belediye Başkanımız günümüzü kutlamak amacıyla cemiyetimizi ziyaret etmiştir. Kendilerine ilgilerinden dolayı teşekkür ediyoruz. 10 Ocak normal sıradan bir gün değil. Gazetecilerin vermiş oldukları mücadelenin başarıya ulaştığı gündür. Özellikle gazetecilerin çalışma koşulla...