Aydın’da okulların kalorifer sistemlerinin doğalgaza dönüşümleri için başlatılan çalışmalar tamamlandı. “Enerji Verimliliği Projesi” kapsamında ısınma sistemleri katı yakıt ve fueloil olan okullardan doğalgaz erişimi olanların dönüşümleri yapıldı.
Mehmet Aydın – AYDIN – Birlik Haber Ajansı (BHA)
Milli Eğitim Bakanlığı tarafından 81 ilde okulların doğalgaz dönüşümü için yürütülen çalışmalar devam ediyor. 2022 yılında illere gönderilen bütçe ile çalışmalara hız verildi.Aydın’da doğalgaz erişimi olan Efeler, Nazilli, Söke, Kuşadası, Sultanhisar, Kuyucak, İncirliova, Çine ilçelerindeki 74 okul için toplam 28.898.205,13 TL ödenek harcaması yapıldı.
Aydın’da 2021 yılına kadar 13 okulun, 2021 yılında ise 10 okulun doğalgaza erişimi sağlandı. 2022 yılı Eylül ayından itibaren hız kazanan çalışmalarla, 74 okulun daha kalorifer sistemleri doğalgaza dönü...