Ankara Büyükşehir Belediyesi ile Berberler Esnaf ve Sanatkârlar Odası iş birliğiyle başlatılan "Atık Jiletleri Toplama Kampanyası" devam ediyor. Başta sokak hayvanları ile kâğıt toplayıcılarının zarar görmemesi için 2019 yılında başlatılan proje kapsamında şu ana kadar 300 kilogram jilet geri dönüşüme kazandırıldı.
İnsan odaklı projelerine her gün bir yenisini katan Ankara Büyükşehir Belediyesinin, Berberler Esnaf ve Sanatkârlar Odası iş birliğiyle 2019'da başlattığı "Atık Jiletleri Toplama Kampanyası" devam ediyor.
Kullanılmış jiletlerin geri dönüşüme kazandırılması ve sokak hayvanları ve kâğıt toplayıcılara zarar vermemesi amacıyla başlatılan kampanya kapsamında Başkentte hizmet veren 3 bin 100 berber esnafına atık jilet toplama kutuları dağıtılmıştı. Kampanyayla 2019 yılında bugüne 300 kilograma yakın jilet...