Yaşar TONBAK/ BEYPAZARI (BHA)- Ankara Büyükşehir belediyesi Beypazarı ilçesi Atatürk parkı içine tuvalet yaptı. Beypazarı İlçesinin turizme açılmasının akabinde, insanların tuvalet ihtiyacını karşılayacak mekânları az olması dolayısıyla, herkesin görebileceği ve Avul bostanları sokağa paralel olarak, normal bay-bayan ve engellilerin de rahatlıkla kullanabilecekleri, yürüdüm yollarıyla birlikte bir tuvalet yaparak halkın hizmetine sundu. İsmail Kara, adlı vatandaş tuvaletleri çok beğendiğini ve ihtiyacını gideren kişinin tuvaleti mutlaka temiz bırakmasını istedi. Kara, Ataürk parkı köşesine yapılan tuvaleti beğendiğini, bir vatandaş olarak, Ankara Büyükşehir belediyesine teşekkür ettiğini bildirdi. Ankara Büyükşehir Belediye görevlilerinin takip edeceği tuvalet, Atatürk parkı içinde ve çevresinde tuvalet yokluğunu da or...