Pertek Belediyesi, vatandaşların ulaşımını kolaylaştırmak amacıyla, belediyeye ait feribot seferlerini 31 Aralık’ta ücretsiz yapacak.
Elazığ-Pertek arasında ulaşımı sağlayan Pertek Belediyesi’ne ait feribot, 2022 yılının son günü ücretsiz sefer yapacak.
Pertek Belediye Başkanı Ruhan Alan, yeni yılın son gününde vatandaşların ulaşımlarını kolaylaştırmak ve daha konforlu hale getirebilmek amacıyla ücretsiz sefer düzenleyeceklerini söyledi.
ALAN: 31 ARALIK 2022 TARİHİNDE BELEDİYEMİZE AİT FERİBOTTAN ÜCRET ALINMAYACAK
Başkan Alan, 31 Aralık günü Pertek Belediyesine ait feribotların gün boyu ücretsiz sefer yapacağını belirterek, böylece yılbaşı tatiline gidecek vatandaşlara katkı sunacaklarını kaydetti. Alan, “31 Aralık 2022 tarihinde belediyemize ait olan feribot seferleri ücretsiz olacak. İnsanların aileleriyle daha rahat gi...