AK Parti Giresun Milletvekili, TBMM Kamu İktisadi Teşebbüsleri Komisyonu Üyesi Ali Temür, yaptığı açıklamada; Şehrimizin her noktasında vatandaşlarımızın ulaşım konforunu en üst seviyeye çıkarmak amacıyla çalışmalarımıza aralıksız devam ediyoruz.
Bu kapsamda, Çaldağ Köyü ile Melikli Köyü arasındaki ulaşım bağlantısını sağlamak üzere başlattığımız köprü yapım çalışmalarını yerinde inceledik. Devlet Su İşleri (DSİ) Bölge Müdürlüğümüz ile yürüttüğümüz koordineli çalışmalar neticesinde, “Giresun Merkez Batlama Vadisi Islahı 3. Kısım” işi kapsamında yapımına başlanan araç köprüsü projemiz tüm hızıyla devam etmektedir. Yaklaşık 20 milyon TL maliyete sahip olan bu köprü; 10 metre genişliğinde ve 17,5 metre açıklığında inşa edilmektedir. İnşallah projenin tamamlanmasıyla birlikte, Merkez Çaldağ Köyü ile Melikli Köyü arasındaki ulaşım daha güvenli ve konforlu bir şekilde sağlanacaktır.
Diğer taraftan, “Giresun İli Taşkın Sonrası Dere Geçiş Yapıları Yapımı 2. Kısım” işi kapsamında yapımına başlanılan bir diğer önemli projemiz olan çelik yaya köprüsü çalışmaları da sürmektedir. Yaklaşık 6,5 milyon TL maliyetli ve 33 metre açıklığa sahip bu köprünün tamamlanmasıyla b...