Giresun İl Sağlık Müdürü Muhammet Bulut, 3,5 yıl boyunca sürdürdüğü görevine yaptığı bir açıklamayla veda etti. Bulut, veda mesajında hem il genelinde yürüttüğü başarılı projelerden hem de halk sağlığına verdiği öncelikten söz etti. Görev süresi boyunca birçok önemli projeye imza atan Bulut, Giresun’da halk sağlığını önceleyen bir yönetim anlayışıyla hareket etti. Ayrı bir yere taşınan Eğitim Araştırma Hastanesi ve Prof. Dr. İlhan Özdemir Devlet Hastanesi’ni güçlendirmek adına planlamalar yapan Bulut, ilçelerde düzenlediği "Her Ay Bir İlçedeyiz" projesi ile binlerce vatandaşa çeşitli branşlarda sağlık hizmeti ulaştırdı. Radyoterapi, PET-CT, menisküs ve kornea nakilleri gibi birçok tıbbi hizmetin Giresun’da uygulanmasına öncülük etti.

Bulut’un yönetim anlayışı, sadece sağlık hizmetlerinin iyileştirilmesiyle sınırlı kalmadı. Özellikle uzak ilçelerdeki vatandaşlara yönelik sağlık hizmetlerini erişilebilir kılmak için gösterdiği çaba, bölge halkı tarafından büyük takdir topladı. Ancak, bu kadar başarılı bir yöneticinin görevden ayrılması, kamuoyunda soru işaretleri oluşturdu.

Vatandaşlar Tepkili

Bulut’un görevden ayrılmasının ardından o...