GİRESUN-BHA

AK Parti Giresun İl Başkanı Mete Bahadır Yılmaz, Geçen hafta Giresun'da yapılan Ekonomi Koordinasyon Toplantısı sonrası yapılan istişare ve toplantıda Giresun için yapılan çalışmaları değerlendirdi.

Giresun şehri için tarihi önem taşıyan DOKAP Eylem Planı Bilgilendirme, İstişare ve 2025 yılının ikinci Ekonomi Koordinasyon Kurulu (EKK) Toplantısını; Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz başkanlığında yapıldı.

Toplantıya Maliye Bakanı, Mehmet Şimşek, Sanayi ve Teknoloji Bakanı kendisi de aslen Giresunlu hemşerimiz, Mehmet Fatih Kacır, Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Ticaret Bakanı Ömer Bolat, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, AK Parti TBMM Grup Başkanı Abdullah Güler, Giresun Milletvekilleri Nazım Elmas, Ali Temür, Sakarya Milletvekili, FİSKOBİRLİK Yönetim Kurulu Başkanı Lütfi Bayraktar, Bakan Yardımcıları, DOKAP kapsamında bulunan illerimizin Valileri ,Genel Müdürler, Bürokratlar, il ve komşu illerin protokolü ile STK temsilcileri katıldı.

Bu çok önemli toplantıda AK Parti Giresun Teşkilatı olarak ilimizi...