Şehitkamil Belediyesi ve Gaziantep Futbol Kulübü Arasında Protokol İmzalandı GAZİANTEP - BHA

Türk futbolunun geleceği için önemli olan altyapı faaliyetlerini geliştirmek, genç yetenekleri keşfetmek, eğitmek ve desteklemek adına Şehitkamil Belediyesi ve Gaziantep Futbol Kulübü arasında imza altına alınan protokol, yeşil sahada yeni bir dönemi başlatacak.

Kırmızı-Siyahlı ve Yeşil-Beyazlı kulüplerin teknik ve idari kadrolarının uzun süredir üzerinde çalıştığı  protokol metninde yer alan faaliyetlerin startı, Beykent Stadyumu’nda; Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, Gaziantep Futbol Kulübü (GFK) Başkanı Memik Yılmaz, Şehitkamil Belediye Spor Kulübü Başkanı Hüseyin Rahmi Açıkkol, GFK Yönetim Kurulu Üyeleri ile çok sayıda teknik adam ve sporcunun katıldığı törende verildi. Protokol imza töreninin ardından yapılan dostluk maçının başlama vuruşunu ise Başkan Fadıloğlu ve Başkan Yılmaz yaptı.

''Milletin İmkanları, Şehrimizin Takımına Hizmet Edecek"

Protokol imza töreninde tribünlere seslenen Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadı...