Şehitkamil Belediyesi Beykent'e bir park daha kazandırdı
İlçedeki yeşil alan miktarını her geçen gün artırmayı sürdüren Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, Beykent Mahallesi’ne bir park daha kazandırdı. Yaptığı parklarla halkının sosyal ve sportif yaşantısına önemli katkı sağlayan Başkan Rıdvan Fadıloğlu, bu yöndeki çalışmaların artarak devam edeceğini vurguladı. Yaşanabilir kentler sıralamasında Şehitkamil’i ve Gaziantep’i yukarıya taşımayı hedeflediklerini vurgulayan Başkan Fadıloğlu, hedeflerini yaptıkları planlamalarla adım adım gerçekleştirdiklerini kaydetti.
Beykent Semt Parkı’nın toplam 5 bin 172 metrekare alana sahip olduğu bilgisini veren Başkan Rıdvan Fadıloğlu, parkın içerisinde; 448 metrekare çocuk oyun alanı, 180 metrekare fitness alanı, 1 adet basket sahası, 330 metre yürüyüş yolu ve otopark bulunduğunu söyledi.
VATANDAŞLARIMIZ BU PARKTAN EN İYİ ŞEKİLDE FAYDALANABİLECEK
Yapılan park ile ilgili değerlendirmede bulunan Beykent Mahalle Muhtarı Bülent Ertenlice, şu açıklamada bulundu:
“Şehitkamil Belediyemiz tarafından mahallemize bu yeni parkın kazandırılmasından dolayı öncelikle Başkanımız Sayın Rıdvan Fadıloğlu’na ve e...