Şahinbey Belediyesi’nin ev sahipliğinde düzenlenen ve 24-25 Haziran tarihleri arasında Şahinbey Akkent Spor Köyü’nde gerçekleştirilen Türkiye Yağlı Güreş Ligi’nin 3. Ayağı tamamlandı. 23 Haziran Cuma günü Mecidiye Han’dan başlayan ve Balıklı Parkı’na kadar süren kortej yürüyüşü ile başlayan Türkiye Yağlı Güreş müsabakaları zorlu ve kıyasıya mücadelelere sahne oldu. 7 ilde gerçekleşecek olan yağlı güreş müsabakalarının 3. Ayağının ilk gününde başpehlivanlar protokol üyeleri ile birlikte sahada devasa Türk Bayrağı açarak tribündeki seyircileri selamladı. 1.341 güreşçinin katılımı ile gerçekleşen müsabakalara Gaziantepliler yoğun ilgi gösterdi.
ALTIN KEMERİ BAŞKAN TAHMAZOĞLU VERDİ
İki gün süren mücadeleler sonrasında Yağlı Güreş Ligi’nin 3. Ayağının şampiyonu Orhan Okulu olurken, şampiyon altın kemerini Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu’nun elinden aldı. AK Parti Gaziantep Milletvekili Bünyamin Bozgeyik birinciye madalyasını takarken, Kupayı Geleneksel Sporlar Federasyonu Başkanı İbrahim Türkiş takdim etti. Turnuvada ikinciliği Mehmet Yeşil Yeşil alırken üçüncülüğü ise Mustafa Batu ve Hüseyin Gümüş paylaştı.
ÇOK GÜZEL BİR ORGANİZAS...