SITKI TAŞEL/ELAZIĞ-BHA

Elazığ Ticaret ve Sanayi Odası (ETSO) Başkan Adayı Nurullah Öner, kent genelinde yürüttüğü temaslar kapsamında iş dünyasına yönelik projelerini kamuoyuyla paylaşmaya devam ediyor. Öner, göreve gelmeleri halinde Elazığ İŞGEM’i daha etkin bir yapıya kavuşturacaklarını ifade etti.

“Üretime hazır hale getireceğiz”

İŞGEM’in sadece bir bina değil, üretim, istihdam ve girişimciliğin kalbi olacağını söyleyen Öner, “Eksik olan ne varsa tamamlayacağız. İş yerleri, atölyeler, soğuk hava deposu gibi alanları açacağız. Paketleme, işleme ve depolama gibi ihtiyaçlara çözüm üreteceğiz. Ortak kullanım alanlarını işler hale getirerek girişimcilerin elini güçlendireceğiz” dedi.

“Girişimcilere rehberlik edeceğiz”

Girişimcilere rehberlik edeceklerini vurgulayan Öner, “İşini kurmak isteyen vatandaşlarımıza eğitim, danışmanlık ve uzman desteği sağlayacağız. Fırat Üniversitesi, sanayi temsilcileri ve belediye ile güçlü bir destek ağı oluşturacağız. Elazığ’da üretmek isteyen herkesin yanında olacağız” diye konuştu.

Gençlere ve kadınlara öncelik...