İbrahim Eren DALGIÇ / DİYARBAKIR, (BHA) Amedspor “Yükseliş Sezonu”nun İlk Antrenmanını Yaptı TFF 2. Lig Kırmızı Grubun iddialı takımlarından olan Amedspor, “Yükseliş Sezonu” adını verdiği yeni sezonun ilk kamp çalışmasına başladı. Amedspor Kulüp Başkanı Aziz Elaldı ve Teknik Direktör Serdar Bozkurt, kamp ve transfer çalışmalarına ilişkin olarak basın mensuplarına değerlendirmelerde bulundu. Teknik Direktör Serdar Bozkurt yönetiminde ilk etap kamp çalışmalarını Şehmus Özer Tesislerinde başlatan Amedspor, 24 Temmuz – 18 Ağustos tarihleri arasında Afyon’da kamp çalışmalarına devam edecek. Yeni sezonu “Yükseliş Sezonu” olarak değerlendiren Amedspor Kulüp Başkanı Aziz Elaldı, “İnşallah önümüzdeki günlerde çok güzel transferler olacak. Transferlerimiz devam edecek. Bu bir yükseliş sezonu ve bütün camianın kenetlenmesini bekliyoruz,” dedi. Amedspor Teknik Direktörü Serdar Bozkurt transfer çalışmaları hakkında bilgi vererek, “10 yıldır teknik adamım ama bu kadar zorlandığımız bir transfer dönemi hatırlamıyoruz. İnanılmaz derecede çarpık bir düzen var. Şuan 2’nci ligde 20 takım henüz daha transfer yapamadı. Çok enteresan bir durum” olarak değerlendirdi. Bozkurt, ka...