Aktaş: Dünya Diyabet Günü’nüz kutlu olsun
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş da eşi Sevinç Aktaş ile birlikte Bursa Tip-1 Diyabetliler Derneği tarafından düzenlenen kahvaltı programında diyabetle mücadele eden çocuklarla ve aileleriyle buluştu. Programa Başkan Aktaş’ın yanı sıra Bursa Kent Konseyi Başkanı Şevket Orhan, Bursa Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Dekan Yardımcısı Prof. Dr. Erdal Eren, Bursa Uludağ Üniversitesi Hastanesi Başhekimi Prof. Dr. Halil Sağlam, diyabetle mücadele eden çocuklar ve aileleri katıldı.
“Her türlü desteği vermeye hazırız”
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, 14 Kasım Dünya Diyabet Günü’nün kutlu olmasını dilerken, anlamlı günde programı düzenleyen Bursa Tip-1 Diyabetliler Derneği’ne teşekkür etti. İnsanlık var oldukça türlü türlü rahatsızlıkların ortaya çıktığını ifade eden Başkan Alinur Aktaş, gelişen teknolojiyle beraber tıbbın de ilerlemesiyle birlikte birçok kolaylığın insan hayatına sunulabildiğini söyledi. Kendi eşinin de Tip-2 diyabetli olduğunu ifade eden Başkan Aktaş, “Yaklaşık 20 senedir insülin kullanı...