ANTALYA-BHA

Antalya Serik Kaymakamı Dr. Cemal Şahin 2024 yılında Serik ilçesinde yapılan çalışmalar ile ilgili genel bir değerlendirme yaptı.

Kaymakamı Dr. Cemal Şahin yaptığı değerlendirmede şunları söyledi; “2024 yılında vatandaşlarımızla omuz omuza diyalog içerisinde geçen bir yılı geride bıraktık. Mahalle ziyaretleriyle, köy ziyaretleriyle, hane ziyaretleriyle, arkadaşlarımızın yapmış olduğu saha ziyaretleriyle her zaman olduğu gibi vatandaşımızın yanında olmaya gayret ediyoruz. Vakfın, sosyal hizmetlerin ve diğer birimlerin çalışmalarıyla da vatandaşımıza süratli bir şekilde kamu hizmeti sunmaya, sorunları yerinde çözmeye, yerinde görerekten çözmeye gayret gösterdik. 

Hatta ben mahalle gezilerini bir ileriye yazın bizim Yörüklerin yaşamış olduğu Anamas, Dumanlı gibi yaylaları 2 gün ayıraraktan sabahtan akşama geceye kadar ziyaret ettim. Bu ziyaretlerde Yörüklerin yayla hayatı da yakından görme fırsatım oldu.” 

“Başarılı bir yıl oldu”

“Tabii ki geriye baktığımız zaman 2024 bizim için gerçekten başarılı bir yıl oldu diyebilirim. Kamu hizmetleri, sunumu ve veri...