Şevket GÖLÜK / ANKARA-BHA Türkiye Emekli Astsubaylar Derneği (TEMAD) üyeleri, Milli Savunma Bakanlığı (MSB) önünde tazminat ve özlük hakları talebiyle basın açıklaması yaptı. Açıklamaya katılanlar, ellerinde ''Astsubaylar Tazminat Hakkımız'' yazılı dövizler taşıdı. CHP Genel Başkan Yardımcısı Murat Bakan da astsubayların eylemine katılarak destek verdi.

Basın açıklamasını okuyan Dernek Başkanı Hamza Dürger, ''Bizler astsubaylar olarak, Türk Silahlı Kuvvetleri'nin emeklisi de olsak, Milli Savunma Bakanlığı'mıza bağlıyız. Her türlü hakkımızı alacak ve savunacak yegane kuruluşumuz burası. Biz buraya dinlenmeye değil, hakkımızı alın artık demeye geldik'' dedi.

''Dünyanın hiçbir ülkesinde terörle savaşmış, kahraman askerlerini sokaklarda hak aramak zorunda bırakmaz ama bu bizlere mecbur bırakıldı'' diyen Dürger, şunları söyledi:

''Bundan böyle çareyi sizlerde değil, kendimizde arayacağız....