Genel Başkan Özgür Özel, burada yaptığı konuşmada, “Ankaramızın bu kışında, bu soğuk havasında, sizin hatrınıza Ankara’nın kışa bir gün ara verdiği, müsaade ettiği bu güzel meydanda, alın teriyle hayat mücadelesi verip hakkı yenilince ‘Artık susmayacağım’ diyenler, ‘Hakkımı aramaya gidiyorum, hakkımı alacağım’ diyenler hepiniz hoş geldiniz. Beyaz, mavi, gri yakalı emekçiler…
Market personelleri, apartman görevlileri, temizlik işçileri, AVM’lerde çalışan tezgahtarlar, kasiyerler, güvenlik görevlisi kardeşlerim hepiniz hoş geldiniz. Günü siftahsız kapatan esnafımız, gün boyu iş arayıp eve boynu bükük dönen gençlerimiz, adalet arayanlar, eşitlik talep edenler, insanca bir yaşam isteyenler, evinizde oturup üzülmek, şikayet etmek yerine birleşip sesinizi duyurmak için buraya geldiniz. Hoş geldiniz” ifadesini kullandı. Özel, şunları söyledi:
“ASGARİ ÜCRETİN İLANIYLA SEL OLUP BU MEYDANI DOLDURDULAR”
“Bugün ülkeyi yöneten iktidar sizlerin yaşadığı zorlukları yarattı ama sizlerle ilgilenmiyor, sesinizi duymuyor. Sıkıntıları biliyor, bilmezden geliyor. Dertlerinize ne çare arıyor, ne çare üretiyor. Bunun için hiç şüphe yok ki bir ses yükseltmek lazımdı. Bunun...