ANKARA-BHA

Başkent Ankara ve Endonezya’nın Başkenti Cakarta’nın kardeş kent olması için ön protokol imzalandı.

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, Cakarta Vali Yardımcısı Rano Karno, Endonezya Büyükelçisi Ahmad Rizal Purnama ve heyetlerinin katıldığı “Cakarta İş Birliği Niyet Beyanı İmza Töreni” ABB Başkanlık Makamı’nda gerçekleşti.

Türkiye ve Endonezya arasındaki tarihin uzun yıllara dayandığını belirten Yavaş, “Bu yıl bildiğiniz gibi Türkiye ile Endonezya arasındaki diplomatik ilişkilerin 75., Endonezya’nın da bağımsızlığının 80. yılı olarak kutlanmaktadır” dedi.

Yavaş: "Bu anlaşma ile iki başkent olarak olarak bir çok projeyi hayta geçireceğiz"

İmza töreninde yaptığı konuşmada iki ülke arasındaki iş birliğinin önemine vurgu yapan Yavaş, şöyle konuştu:

“Sayın Vali Yardımcısı R...