Yaşar SARIKAYA / AKSARAY Aksaray Üniversitesi’ne (ASÜ) Ağız ve Diş Sağlığı Uygulama ve Araştırma Merkezi kurulmasına dair teklif Yükseköğretim Kurulu (YÖK) tarafından kabul edildi ve hazırlanan yönetmelik Resmi Gazetede yayımlandı. Gerekli tadilat ve ruhsat işlemlerinin ardından Merkez, topluma dönük ağız ve diş sağlığı hizmetlerine başlayacak.