İçişleri Bakanı Yerlikaya Ağrı'da
Servet ARSLAN/AĞRI - BHA
Ağrı'ya birtakım ziyaretlerde bulunmak için gelen İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya’yı Ağrı Havalimanında AK Parti Milletvekili Ruken Kilerci, Vali Mustafa Koç ve Belediye Başkanı Metin Karadoğan ile İl protokolü tarafından karşılandı.
Yerlikaya ardında, Ağrı Valiliği'ne geçerek burada şeref defterini imzaladı. Valilik toplantı salonunda yaptığı Güvenlik toplantısının ardından AK Parti il Başkanlığı'na geçti.
AK Parti il başkanlığında toplantı salonunda yaptığı konuşmada Bakan Yerlikaya, “Doğu ve Batı arasında eşitlik sağlama noktasında gayret göstereceğiz”81 il ve 922 ilçemizde ülkemizi karış karış geziyoruz, sizlerle şehir buluşmalarımızı gerçekleştiriyoruz ve vatandaşlarımızın her biriyle gönülden gö...