Servet ARSLAN/AĞRI-BHA
Ağrı’da 45 yıl boyunca sınıf öğretmenliği ve idarecilik yaparak binlerce öğrenci yetiştiren Merkez İbrahim Çeçen İlkokulu Müdür Yardımcısı Recep Kasar, yaş haddinden emekli oldu.
Eğitim hayatına büyük katkılar sunan Kasar, aynı okulda görev yapan öğretmen kızı ve torunuyla aynı ortamda çalışmanın mutluluğunu yaşadı. Emekliliğinin ardından Kasar, okul müdürü Mehmet Demir ve müdür yardımcısı Ersin ile birlikte Ağrı İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Kökrek’i ziyaret etti.
Ziyarette, Kasar’a eğitim camiasına yaptığı değerli katkılar dolayısıyla teşekkür eden Kökrek, kendisine plaket ve çeşitli hediyeler takdim etti. Kökrek, "Sayın Recep Kasar’a eğitime verdiği emekler ve hizmetler için şükranlarımızı sunuyoruz. Kendisine emeklilik hayatında sağlıklı, mutlu ve huzurlu bir yaşam diliyoruz." ifadelerini kullandı.
45 yıllık meslek hayatı boyunca edindiği deneyimleri paylaşan Kasar, öğretmenlik mesleğinin kendisi için bir tutku olduğunu belirt...