ADANA-BHA
Adana Valisi Selim Köşger, Seyhan Kaymakamı Ekrem İnci ve kamu kurum temsilcilerinin katılımıyla Hilal Camii’nde kılınan cuma namazının ardından İsmet Atlı Parkı’nda vatandaşlarla bir araya geldi.
Vatandaşlarla sohbet eden ve taleplerini dinleyen Vali Köşger, sık sık bu tür buluşmalar düzenleyerek halkla iç içe olmaya özen gösterdiğini ve bu görüşmelerden büyük memnuniyet duyduğunu belirtti. Şehrin daha yaşanılır ve gelişmiş olmasını sağlamak adına birçok çalışma yürütüldüğünü kaydeden Vali Köşger, devletin her zaman milletin yanında olduğunu vurguladı. Ramazan ayının tüm ülke için hayırlı olmasını temenni etti.
Ziyaretin ardından mahalle esnafını da ziyaret eden Vali Köşger, esnaflara hayırlı ve bereketli kazançlar diledi.
A...