ADANA - BHA
Nennioğlu, sağlık çalışanlarının uzun süredir hem mali hem de çalışma koşulları açısından mağdur edildiğini belirterek acil ve kalıcı çözümler talep etti.
Sorunların giderilmemesi halinde her 15 günde bir düzenli eylem yapacaklarını kamuoyuna duyuran Nennioğlu, hastanede görev yapan hekimlerin, hemşirelerin ve diğer sağlık çalışanlarının hak ettikleri ödemeleri alamadığını ve insani çalışma şartlarından yoksun bırakıldığını söyledi.
Ödenmeyen haklar ve taleplerNennioğlu, Kasım ayından bu yana personelin performans ödemelerinin yapılmadığını, daha önce sözü verilen 5 bin TL’lik parapuan ödemesinden vazgeçildiğini ifade etti. Resmi tatillerde ve fazla mesailer karşılığında ücret ödenmediğini, fazla mesaiye karşılık verilen izinlerin 1’e 1 gün şeklinde kullandırılmasının hakkaniyete aykırı...